Facebook

PROPUNERI PENTRU ADUNAREA GENERALA

Scrieti aici propunerile care doriti a fi discutate la Adunarea Generala care va avea loc la Bucuresti in data de 01.11.2014.

26 Comments

  • Costin Laurentiu Nelu
    Posted octombrie 10, 2014 at 11:38 am | Permalink

    reglementarii ale regulamentului zbor si joc la porumbeii juc galatii care sa fie de comun accord cu oamenii care participa la concursurii

  • Laurentiu - Severin
    Posted octombrie 11, 2014 at 10:28 pm | Permalink

    Imi amintesc ca ne-am intalnit la Bucuresti, la Adunarea Generala a A.C.P.J.G.-RO 2013 si am discutat toate propunerile de imbunatatire a regulamentelor de zbor , zbor/joc ,la toata grupele din cadrul Asociatiei .
    Cu o luna inainte de Adunarea Generala din 2013 , am postat pe site–ul Asociatiei un topic intitulat ,,Propuneri pentru Adunarea Generala 2013″ , topic in cadrul caruia , fiecare membru al Asociatiei a avut posibilitatea sa-si expuna in mod democratic ceea ce doreste !
    Toate propunerile existente , au facut obiectul ordinii de zi , a Adunarii Generale din 2013 .
    Sa veniti acum si sa postati comentariul 1 , este cel putin ciudat si in plus nu are nimic comun cu realitatea.
    Daca doriti anumite imbunatatiri ale regulamentului de zbor , zbor/joc , precizatile , enumeratile in mod democratic !
    Sincer imi este teama ca se incearca repetarea episodului din primavara acestui an , in care aveati o problema cu Dina Mergeani .
    Sunt doua situatii care nu au nimic in comun si cred ca nu are nici un sens sa facem un ghiveci , doar asa de dragul de a face ghiveci !
    Daca exista propuneri rationale , bazate pe un fundament practic si teoretic , ar fi frumos sa le expuneti ;
    daca nu , inclin sa cred ca ati avut un moment de ratacire si nu este nevoie sa va cereti scuze !
    Pentru alte detalii , cred ca este mai decent sa ne auzim la telefon.

    Rolul nosru , este sa veghem , ca in interiorul A.C.P.J.G.-RO , sa dainuiasca corectitudinea , bunul-simt si decenta si nu vom ezita niciodata sa intervenim atunci cand sesizam ca lucrurile tind sa mearga intr-o directie gresita .

    Va multumesc !

  • TRANDAFIR NICOLAE
    Posted octombrie 14, 2014 at 7:34 pm | Permalink

    TRANDAFIR NICOLAE
    Odata cu inchierea campionatului de zbor editia 2014 organizat de A.C.P.J-RO, doresc sa multumesc tuturor membrilor grupei Alte Rase de Durata si Altitudine di Dr. Tr.Severin cat si celor care si-au adus contributia la buna desfasurare a acestui campionat. Totodata felicit CAMPIONII celor 4 rase aflate in competitie care au realizat recorduri si rezultate foarte bune , demonstrand inca odata ca Severinul prin numarul mare al membrilor participanti, a raselor zburate in concursuri si performantelor realizate, este considerat capitala raselor de zbor de inaltime si durata.
    Revenind la cerintele topicului , doresc sa impartasesc cateva observatii, legate de calitatea unor zboruri la care am participat in calitate de arbitru sau analizand fise de zbor cu un timp total de 7-8 ore dar cu timp de zbor la inaltime mare sau puncte de numai 1-2 ore. Am observat ca la lansare stolul aflat in concurs, pleaca greoi zburand 3-4 ore la inaltime joasa sau medie dupa care sa se ridice in inaltime mare si puncte unde zboara o perioada scurta ca apoi sa revina in inltime medie si joasa cu pendulari repetate. Acest mod de manifestare nu este specific raselor de zbor de inaltime si durata in care majoritatea timpului de zbor se desfasoara la inaltime mare si puncte, cu start rapid spre inaltimea de puncte ,fara repetate pendulari in zona de inaltime medie sau joasa.
    In legatura cu concursul individual, consider ca nu este corect ca un porumbel care realizeaza un timp de zbor de 20 ore cumulat in trei etape dar cu numai 3-4 ore de zbor in puncte, iar altul cu 18 ore de zbor cumulate in trei etape dar cu 14 ore de inaltime de puncte sa fie pe locul doi . In acest fel nu se incurajeaza calitatea pe care cu totii o dorim.
    In urma discutiilor purtate in cadrul grupei de zbor , dorim sa aducem cateva imbunatatirii regulamentului de zbor care vor fi dezbatute in adunarea generala din 01. 11. 2014 avand urmatoarele propuneri.
    1. Daca stolul aflat in concurs nu intra in puncte in timpul barem de zbor de 3 ore la concursul de maturi si 1,5 ore baremul pentru tineret zborul se inchie. Punctele realizate de stolul aflat in concurs in aceasta perioada vor intra in clasament cu un singur barem.
    2. Stolul aflat in concurs trebuie sa realizeze jumatate din timpul total de zbor in zona de inaltime mare si disparitie. Daca stolul realizeaza mai putin de jumatate din timpul total, de zbor in zona de inaltime mare ori puncte, se vor lua in calcul in fisa de arbitraj numai punctele obtinute pe cele doua inaltimi, restul punctelor realizte pe inaltime medie sau joasa nu vor fi luate in calcul.
    3. Porumbeii care zboara la concursul individual si nu realizeaza jumatate din timpul total de zbor la inaltime mare si puncte nu vor fi luate in calculul clasamentului individual.
    4. Bonificatiile actuale se dau pentru intrarea in puncte a stolului aflat in concurs in timp de 15 min de la lansare. Propunerile noastre sunt ca bonificatiile sa fie acordate in functie de numarul porumbeilor lansati, astfel -pentru 5 porumbei=50pct
    -pentru 7 porumbei=70pct
    -pentru 9 porumbei=90pct
    -pentru 11 porumbei=110pct
    Acesta ar putea fi un stimulent pentru cei care doresc sa zboare un numar mai mare de porumbei.

    Va multumesc.

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 15, 2014 at 12:34 am | Permalink

    Sustin propunerile domnului Nicu Trandafir , ele avand rolul de a pastra nealterat standardul raselor de durata si inaltime !
    Zburatorul de Severin , Ciungul de Ploiesti , Tipplerul de altitudine , Zburatorul de Beograd si Galateanul – varietatea zbor , sunt rase al caror genotip le obliga sa faca spectacol , zburand 80 % din timpul de zbor , pe palier de puncte sau disparitie .
    Din pacate , hibridarile facute in ultimii 20 de ani , cu tippleri de maraton , in multe situatii transforma spectacolul in circ .
    1.Atunci cand stolul uita sa mai iese din palierul de inaltime joasa si zboara ore intregi asemenea voiajorilor , avem o mare problema ;
    2.Se mai intalnesc si situatii jenante , cand stolul schimba palierele din ora in ora (aproximativ) , urcand la inaltime de puncte si revenind apoi la inaltime joasa , acest ciclu repetandu-se .
    Nici acest gen de manifestare nu poate fi acceptat , nefiind specific raselor de durata si altitudine ;
    3.Ultimul , dar cel mai urat mod in care anumite stoluri se manifesta , este acela de a pleca in lungime (la camp) , iesind din conul de zbor , de 45 de grade .
    Zborul in lungime , pe orizontal , est-vest si nord-sud , este o manifestare pe care A.C.P.J.G.-RO nu o poate accepta, locul porumbeilor cu acest gen de manifestare , fiind in alta parte.
    Cine crede ca poate zbura tippleri de maraton baltati , sub numele de zburator de Severin , se insala !
    Este trist ca in prezent exista cluburi (mai mici , ce este drept) , unde acest gen de manifestare in zbor este acceptat , oamenii repectivi vorbind doar de ore , uitand de calitatea zborului si de standardul unor rase de durata si altitudine , standard care este pur si simplu calcat in picioare !
    A.C.P.J.G.-RO va milita permanent pentru ca rasele zburate in concursuri in cadrul asociatiei , sa-si mentina puritatea , prestatia lor (zborul) , trebuind sa fie corespunzatoare standardului .

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 15, 2014 at 8:58 am | Permalink

    Domnul Nicu Trandafir a pus pe tapet 4 propuneri de imbunatatire a regulamentului de zbor , propuneri care vor fi discutate si analizate in cadrul Adunarii Generale a A.C.P.J.G.-RO , adunare ce va avea loc la Bucuresti , in data de 01.11.2014 .
    Rog si alti colegi sa-si spuna punctul de vedere , cat si sa faca tot posibilul sa fie prezenti la Adunarea Generala , la Bucuresti !
    Acum am si eu o propunere pe care as intitula-o prounerea numarul 5 , domnul Nicu Trandafir facand primele 4 propuneri .
    Aceasta propunere vizeaza modul in care se va face incepand din ianuarie 2015 , primirea de noi membrii .
    Nu mai putem risca sa acceptam membrii cu trecut dubios , crescatori cu caracter coleric , oameni narcisisti si aroganti care in opinia lor sunt cei mai buni , porumbeii lor sunt cei mai tari , restul colegilor fiind niste nimeni …
    Acest gen de ,,colegi” genereaza conflicte si strica atmosfera din carul asociatiei !
    Foarte importanti sunt cei 7 ani petrecuti langa parinti , A.C.P.J.G.-RO neacceptand oameni care nu au un comportament decent in timpul etapelor de zbor , nu pot , sau nu stiu sa respecte arbitrii si colegii de asociatie.
    Din acest motiv propun ca primirile de noi membrii sa se faca cu mare atentie , sa cerem date despre persoanele respective de la cunoscutii din anturajul acestora , pentru a nu fi nevoiti ca dupa cateva luni sa ne adresam Comisiei de Discilina pentru excluderea lor !

  • Chirita Marius Stefan
    Posted octombrie 16, 2014 at 7:29 pm | Permalink

    Am onoarea sa va salut domnilor colegi columbofili! Punctele 2 si 3 tastate de domnul Nicu Trandafir si sustinute de domnul Bogorodita Laurentiu, obliga realizarea unui zbor frumos, concentric pe inaltimi dorite de toti concurentii! Ii sustin % pe colegii mei cu o mai mare experienta in domeniul columbofil si sper ca nu supar pe nimeni rezumand cele doua puncte 2 si 3 intr-unul singur: toti porumbeii angajati in etapele de zbor trebuie sa presteze cel putin 50% din totalul timpului individual de zbor in palierele „mare si puncte sau disparitie” pentru a putea fi luati in calcul la echipa sau la clasamentul individual!

  • Chirita Marius Stefan
    Posted octombrie 16, 2014 at 7:45 pm | Permalink

    Sper ca propunerea mea: simpla, scurta, clara si concreta sa fie acceptata si sa nu complicam arbitrajele cu anumite calcule inutile si enervante mai ales ca majoritatea stam foarte rau cu timpul liber si nu are rost sa ni-l pierdem aiurea. Ideea mea o sustin si prin anexarea unei a treia pagini la fisa de arbitraj unde vor fi trecute de la 5 la 11 rubrici ce vor fi completate foarte simplu in functie de numarul porumbeilor lansati si astfel pagina 2 ramane ca si pana acum pentru echipa

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 17, 2014 at 6:25 am | Permalink

    Buna Marius !
    Te felicit pentru propunerea facuta la primul comentariu postat de tine !
    Cunoscand mentalitatea baietilor din grupa alte rase de durata si altitudine si a domnului Nicu Trandafir , eu cred ca toti vor fi in asentimentul tau .
    Este bine sa taiem tumora de la radacina , pentru a nu lasa metastaza sa se extinda !
    Atunci cand avem un stol de porumbei , pregatit pentru etapa , care nu este capabil sa presteze jumatate din timpul de zbor , pe paliere de inaltime mare , sau de inaltime de puncte si disparitie , chiar nu merita sa ne pierdem timpul cu acest stol si sa-l luam in seama .
    Viata este scurta si trebuie traita frumos . Facem sacrificii sa crestem si sa zburam porumbei , dar nu merita sa dam de mancare la gloabe .
    Constientizand sau nu , adoptam in acest fel , un articol al regulamentui de zbor pe baza caruia zboara prietenii nostri din Serbia .
    Se stie ca la ei baremul de altitudine , este jumatate plus 1 din durata de zbor , pe palierul de puncte sau disparitie . Deci din 8 ore de zbor , porumbeii trebuie sa aiba 4 ore si 1 minut ,prestate la inaltime de puncte sau disparitie .
    Tinand cont ca sarbii sunt mai toleranti in ceea ce priveste marimea ,,punctului” , vorbim deci de un barem de altitudine , de jumatate plus 1 din timpul de zbor , prestate , pe palierul de inaltime mare si inaltime de puncte si disparitie .
    Si uite asa se face trecerea de la amatori la profesionisti !
    In concluzie , doar acestor stoluri li se vor calcula punctajul pe palierele de altitudine pe care au prestat , intrand apoi in clasamente , atat la echipa , cat si la individual . Restul stolurilor sunt descalificate , prin nerealizarea baremului de altitudine .
    In acest fel , ne apropiem tot mai mult , ca regulament de zbor , de prietenii nostri din Serbia si ne indepartam cu pasi grabiti de baietii cu porumbei de maraton de la Satu Mare !
    Nu putem sa promovam un zbor de 10 ore , cu doar 20 de minute de zbor , zburate in puncte si disparitie , la etapele de tineret , doar pentru faptul ca in formatul trecut al regulamentului de zbor , acest zbor ar fi indeplinit ambele bareme (de durata si de altitudine) .
    Acei tippleri baltati , cu acest gen de manifestare , trebuie zburati la clubul de tippler maraton de la Satu Mare , sub denumirea de tippler maraton , nu sub denumirea de zburator de Severin , la cluburi care se vor a fi cluburi care promoveaza porumbeii de durata si altitudine .
    Haideti sa nu mai terfelim numele acestei nobile rase ,, Zburatorul de Severin” !

  • Chirita Marius Stefan
    Posted octombrie 17, 2014 at 7:50 pm | Permalink

    O alta problema importanta ce trebuie dezbatuta se refera la prelungirea unei etape de zbor pe 6 zile de weekend in cazul in care in primele 4 zile de weekend, vremea nu permite antrenarea si mai apoi lansarea porumbeilor.

  • Alexandru
    Posted octombrie 19, 2014 at 9:55 am | Permalink

    In ultimele 4 zile au fost discutii intense pe tema regulamentului de zbor .
    La propunerile existente la acest topic , trebuie facute anumite precizari pentru a nu se creea confuzii.
    1. Din totalul timpului zburat , jumatate + 1 , trebuie sa fie prestat pe palierul de mare inaltime si palierul de puncte sau disparitie.
    Acesta s-ar putea intitula barem de confirmare al raselor de inaltime si durata si ar putea aparea ca o noua rubrica in fisa de zbor.
    2.Este corect ca baremul de altitudine sa ramana 15 minute de zbor in puncte si disparitie la tineret si 30 de minute la maturi , asa cum au toate cluburile din tara .
    3.La fel , baremul de durata va ramane de 1 ora si 30 min. la tineret si 3 ore la maturi.
    4.Se va zbura pe paliere de altitudine , acest sistem scotand in evidenta raportul dintre calitate si durata.
    5.Este acceptata si propunerea domnului Nicu Trandafir de a se introduce un timp obligatoriu in care stolul sa intre in disparitie !
    Nu poti sa stai ore inregi in curte la un concurent cu porumbei de durata si altitudine , sa arbitrezi un stol care zboara ca voiajorii .
    6.Este corect ca si bonificatia acordata pentru intrarea stolului in disparitie in mai putin de 15 minute , sa se acorde diferentiat , asa cum a fost prezentat mai sus , in comentariul domnului Trandafir.
    7. Foarte buna este si propunerea colegului meu Marius Chirita , ca o etapa de zbor sa se poata prelungii la trei saptamani (3 sambete si 3 duminici) , in cazul in care in primele doua weekenduri , vremea este nefavorabila.

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 20, 2014 at 8:31 am | Permalink

    Deci au aparut 4 prouneri de imbunatatire a regulamentului de zbor !
    Punctele 1 , 5 , 6 , 7 , din comentariul de mai sus .
    Pe langa aceste 4 propuneri , ar mai fi propunerea mea , referitoare la modalitatea in care se va face primirea de noi membrii in cadrul A.C.P.J.G.-RO.

  • Ploscaru Petre
    Posted octombrie 20, 2014 at 10:15 pm | Permalink

    Sustin propunerile 1,2 si 4 facute de nea Nicu Trandafir prin care se incearca stimularea calitatii zborurilor. Consider ca este mai bine sa fie luate in calcul numai punctele obtinute pe cele doua paliere de inaltime (mare si puncte sau disparitie) decat sa fie descalificat stolul care din totalul timpului zburat, nu presteaza jumatate + 1 pe inaltime mare si puncte sau disparitie, din doua motive:
    1. Stolul care, totusi, realizeaza baremul standard de zbor nu ar trebui descalificat, fiind diferentiat de alte stoluri care nu realizeaza unul sau chiar cele doua bareme de zbor.
    2. Pot apare situatii cand, de exemplu, un zbor de 3 ore cu 1h si 31 min. mare si disparitie sa fie omologat si un alt zbor de 7 ore cu 3 ore disparitie si 25 min. inaltime mare sa fie descalificat.
    In schimb, ca o propunere, la concursul individual cred, ca cel mai corect ar fi, sa intre in clasamant porumbeii care provin din stoluri care au prestat jumatate + 1 din totalul timpului de zbor, in puncte sau disparitie, fiind astfel creat un clasament in care sa intre numai porumbeii de mare calitate (durata si altitudine).
    Sunt de acord si cu celelalte propuneri facute de Laurentiu Bogorodita cu privire la selectarea noilor membrii, cat si cea facuta de Marius Chirita , ca o etapa de zbor sa fie prelungita pe durata a 3 saptamani,
    in situatia in care in primele doua weekenduri, conditiile atmosferice sunt nefavorabile.

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 21, 2014 at 12:02 am | Permalink

    Rog frumos toti colegii de la grupa alte rase de durata si altitudine , sa intre si sa-si spuna punctul de vedere in legatura cu propunerile facute pentru imbunatatirea regulamentului de zbor .
    Rog si colegii din cadrul A.C.P.J.G.-RO , de la cele trei grupe unde se zboara porumbei din rasa jucator de Galati , sa intre la acest topic si sa spuna ceea ce gandesc si doresc !
    Cred ca trebuie sa comunicam mai mult .
    Acesta este doar punctul meu de vedere , nu stiu daca este bun sau este rau .

  • Posted octombrie 21, 2014 at 9:46 am | Permalink

    Rugam secretarul Asociatiei sa intocmeasca ordinea de zi in baza acestor propuneri pentru a fi discutate punctual la Adunarea Generala.

  • Posted octombrie 21, 2014 at 9:54 am | Permalink

    ELIMINAREA BAREMULUI DE INCADRARE LA COBORARE

    Asa cum s-a intamplat in acest an, se vor mai intalni si pe viitor situatii neplacute ca un zbor foarte bun sa fie anulat de acest barem.
    Daca tot militam pentru calitatea zborului de inaltime, se impune eliminarea acestui barem care, practic, a fost „copiat” de la regulamentul Tippler-ului maraton unde, prin conditionarea cu dropper-ul, nu-si face nimeni probleme ca nu se incadreaza in timpul barem.
    Orice arbitru care pleaca dimineata la un arbitraj stie ca poate sta pana seara la lasarea intunericului. Invocand motive puerile cum ca „nu pot sta toata ziua” sau „ma cheama nevasta, copiii, catelul, purcelul, etc. acasa”, nu facem decat sa ne descalificam ca iubitori de porumbei de zbor si ca profesionisti.
    Daca sunt argumente serioase pentru mentinerea acestui barem, sustinatorii lui ar fi bine sa ni le spuna.

  • pop ovidiu
    Posted octombrie 21, 2014 at 11:48 pm | Permalink

    In primul rand doresc sa adresez un salut tuturor iubitorilor acestui sport numit columbofile in care sigurul lucru ce ne leagă unul de celalalt este zborul porumbeilor de durata si altitudine mare. Susțin cele 4 propuneri făcute de nea Nicu Trandafir, sunt de acord cu propunerea lui Laurențiu vizavi de analiza atenta a primirii de noi membrii in club si am si eu o propunere vizavi de acuratețea distingerii stolului zburat in concurs in zone cu multi crescători de porumbei. Pt a nu da curs răutăților privind arbitrarea corecta a stolului din concurs ce zboară împreună cu alte păsări din alte crescătorii sa se vopsească păsările pe zone din partea inferioara a corpului. Asa păsările pot fi arbitrate mai ușor chiar daca se afla in stol cu alte păsări străine de cele din crescătoria cu păsările zburate in concurs.Nu intr- un ultim rand sunt de acord si cu propunerea lui Marius Chiriță cu prelungirea etapei cu inca o săptămână in cazul cand vremea e nefavorabila.

  • Daniel Tronea
    Posted octombrie 22, 2014 at 10:16 pm | Permalink

    Salutare tuturor,
    In primul rand as dori sa-i felit pe toti colegii care au participat la zborurile din acest an si nu in ultimul rand pe castigatori. Legat de propuneri ptr imbunatatirea regulamentului, sunt de acord cu propunerile facute ,dar as mai avea si eu cateva:
    1) campionul absolut sa fie desemnat concurentul cu cele mai multe puncte, dar obligatoriu sa omologheze cel putin o etapa la pui si cel putin una la maturi;
    2) legat de cele 3 ore la coborare, eu propun k in cazul in care porumbelul sau porumbeii care au depasit acest barem,dar care sunt vizilili si exista certitudinea k sunt ai crescatorului sa fie asteptati si sa omologheze acel zbor, in caz contrar , daca nu se vede nimic timp de 3 ore,zborul sa fie inchis!
    Vant in pene!

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 23, 2014 at 3:23 pm | Permalink

    A.C.P.J.G.-RO este o Asociatie Nationala , cu statut juridic , cu certificat de inregistrare fiscala , site propriu , cont in banca , etc. !
    Respectam legea , facem promovare , etc. , dar toate aceste lucruri costa .
    In cadrul Asociatiei exista 4 grupe unde se face premiere la echipa , la doua dintre aceste 4 grupe , facandu-se si premiere la individual .
    In realitate facem 6 premieri .
    In acest an , ne-au costat 1.600 lei cupele , plachetele , diplomele si medaliile .
    Alte cheltuieli : 400 lei contabila , plus , administratorul de site , omologatorul national si administrarea contului la Banca Transilvania .
    Sunt bani multi si din acest motiv cred ca este necesar sa crestem cotizatia anuala la 60 – 70 lei .
    In acesti bani este inclus totul . Inclusiv zborurile .
    Nimeni nu da nici un leu in plus !
    La noi in oras sunt cluburi columbofile mici , care nu platesc nici contabila , nici administrarea contului in banca , fac o singura premiere (nu 6 premieri), etc. , dar in schimb au 80 – 100 lei , cotizatia .
    Cotizatii de 80 – 100 lei , mai au si alte cluburi si asociatii din tara !
    Eu cred ca , cu o cotizatie anuala de 60 – 70 lei , A.C.P.J.G.-RO poate fi administrata .

  • Bogorodita Laurentiu
    Posted octombrie 24, 2014 at 8:11 am | Permalink

    Suntem alaturi de colegul si prietenul nostru Ionut Barboianu in acest moment greu din viata lui , cauzat de decesul mamei sale .
    Sincere condoleante din partea colegilor de la A.C.P.J.G.- RO !
    Dumnezeu s-o ierte si s-o odihneasca in pace !

  • MATEESCU VASILE
    Posted octombrie 25, 2014 at 11:07 am | Permalink

    Buna ziua!!!!
    Sincere Condoleante pt. greaua pierdere suferita,d-le Ionut Barboianu!
    Imi face o deosebita placere sa intru in discutii despre porumbeii de MARE INALTIME,cu dvs!
    Felicitari Campionilor de anul acesta si numai lor!
    Trebuie sa discutam pertinent,,fara,jigniri,si sa spunem verde in fata,cu problemele care ne confruntam!,,Sa taiem raul de la radacina!!!”asa cum zicea colegul nostru,Bogorodita Laurentiu!
    NU vor mai fi de ACCEPTAT incalcari ale Regulamentului (intarzieri ale fiselor trimise,corecturi ale acestora dupa incheierea zborurilor,dupa ce arbitrii au parasit locatia concurentului,pa si la revedere!),daca vrem sa fim o Asociatie care se respecta!
    La concursurile Chinologice,ce ar insemna ca dupa terminarea acestora, X sau Y sa conteste calitatea si deciziile ARBITRILOR???Ori intram TOTI in lumea BUNA a columbofililor,asa cum sustinem,a adevaratilor Columbofili pasionati de porumbei de MARE INALTIME,ori ramanem in alte Asociatii care zboara porumbeii ,,dupa ureche”!!!
    Sustin cu TARIE cele afirmate de DL. Marius CHIRITA<referitor la prelugirea etapelor cu inca o saptamana,in cazul vremii nefavorabile!Dlor , Adevaratii Columbofili asteapta cu nerabdare 6 luni pt. a zbura aceste,,minunatii”si din cauza vremii(asa cum a fost anul acesta)nu isi pot pune in valoare porumbeii care ii detin!
    Multumesc Dlui Ionut Barboianu fiindca m_a ,,copiat” putin privind afirmatia mea din discutiile mele cu acesta.CAND SUNTEM ARBITRII IN ZIUA ,,Z”,DLOR.NU MAI EXISTA FAMILIE,PROBLEME DE SERVICIU,S.A.,,ma cheama nevasta,copii,catelul,purcelul!!!”Poate este un ,,pic nebunie”,dar daca vrem sa facem un pas in fata ,dar SIGUR,in viitorul ASOCIATIEI noastre,trebuie sa punem umarul TOTI!!!
    Salut propunerea Dlui POP Ovidiu,acolo unde sunt multi crescatori(Severin) si pasarile pot fi greu reperabile in concurs,sa li se vopseasca aripile!!!
    O ultima propunere ,a mea,este:SA NE RESPECTAM DOMNILOR!!!,daca vrem sa facem ceva cu acest sport!!!
    Va salut cu cel mai sincer RESPECT!!!

  • Daniel Tronea
    Posted octombrie 26, 2014 at 9:45 pm | Permalink

    Domnilor, sa inteleg k propunerile mele nu sunt in regula sau nu ati mai vizitat pagina?
    CONDOLEANTE ptr Ionut ! Nu uita k suntem alaturi de tine!

  • Posted octombrie 28, 2014 at 5:48 pm | Permalink

    In urma discutiilor din timpul anului dintre responsabilul tehnic-sportiv al A.C.P.J.G.-RO si presedintele sectiei de zbor al U.G.C.P.P.A.M.R., s-a realizat un regulament si s-a conchis ca este de dorit ca ambele formatiuni, la grupa de zbor/joc, sa-l adopte pentru a se putea compara rezultatele.
    Deja la Uniune a fost adoptat acest regulament pe care propunem sa-l adoptam si la Asociatie.
    Grila de punctare la acest regulament este urmatorul:
    joc scurt – 1 punct
    joc mediu – 4 puncte
    joc lung – 10 puncte
    bonus joc cu figuri – 2 puncte
    joc la mare inaltime – 1 punct
    Joc la mare inaltime lung, cu schimbarea palierului de zbor – 10 puncte
    zbor la mare inaltime – 2 puncte/minut/stol
    zbor in disparitie – 3 puncte/minut/stol
    Bonus zbor intoarcere in stol dupa joc foarte lung – 20 puncte
    bonus asezare simultana – 20 puncte

    Barem: 15 min la mare inaltime cu 15 jocuri medii

    Este un regulament echilibrat cu care speram sa fie toti participantii de acord.

  • DIDI HIRISCAU
    Posted octombrie 30, 2014 at 3:21 pm | Permalink

    Am citit cu atentie propunerea venita de la presedintele comisiei de zbor de la Uniune . Am plecat de la RCR pentru ca in fiecare an se schimba regulamentul de zbor si joc eu personal nu pot sa sustin un asemenea regulament si am sa explic si de ce este un regulament foarte complicat pentru arbitri iar jocurile la mare inaltime nu vad cu ce poti urmari porumbei ca sa poti spune ca a fost un joc sau o cadere in coada cu ochiul liber la mare inaltime nu vad cine poate vedea ce a fost bine inteles sa fie porumbei la mare inaltime regulamentul care il avem acun este un regulament foarte bun singurul lucru ma deranjeaza jocul la mare inaltime pentru ca nu poti spune sigur ce a facut porumbelul daca o sa avem nevoie sa schimbam ceva la regulament o sa ne consultam noi cei care zburam la aceasta grupa dar pina in prezent nu am vazut nici un coleg sa faca vreo propunere semn ca le convine regulamentul nostru si sincer sa fiu nu vreau sa fie comparate rezultatele mele cu cele de la Uniune pentru ca nu avem nimic in comun iar daca as vrea as putea sa zbor la Uniune as mai adauga ceva un regulament de zbor sau joc cu cit este mai simplu se poate arbitra mai usor si mai corect ii multumesc presedinteli comisiei de zbor al Uniuni pentru grija pe care ne o poarta dar cred ca nu este nevoie pentru ca stim si noi sa ne facem regulamente in incheiere vreau sa va spun ca regulamentele cu cit ramin mai multi ani neschimbate rezultatele vor fi mai bune de la un an la altul astea se pot vedea urmarind clasamentele toate bune ne vedem la Bucuresti

  • CLAUDIU POROJAN
    Posted octombrie 31, 2014 at 1:30 pm | Permalink

    SALUT!
    CONSIDER ACEASTA ALINIERE A REGULAMENTELOR, FOARTE BINE VENITA.
    1. REGULAMENTUL ELIMINA NEDREPTATEA FACUTA PORUMBEILOR CARE JOACA LA MARE INALTIME.
    PENTRU CA CEI CARE JOACA PE URCARE O VOR FACE SI ACOLO SUS SI VOR PRIMI ,, SIMBOLIC” UN PUNCT
    2. ARATA IN MOD OBIECTIV, LA NIVEL NATIONAL, CARACTERELE DE BAZA ALE RASEI.
    3. COMPROMISUL ESTE O DOVADA DE MATURITATE A CELOR IMPLICATI IN PROIECT.
    4. DESCHIDE ALTE PERSPECTIVE IN LUMEA GALATEANULUI.

  • LIVIU
    Posted februarie 17, 2015 at 10:35 pm | Permalink

    Toata lumea vorbeste de regulamentul zbor/zbor si joc,dar nimeni nu vorbeste de un regulament de frumusete,ma refer in special la galatenii de zbor si joc.Pai cum poate zbura un porumbar care se chinuie ani de zile sa zboare un porumbel galatean aproape perfect din punct de vedere al frumusetii cu altul care zboara acelasi porumbel, dar cu caracteristicile frumusetii de ciung de Ploiesti,ma refer la cap.Aici ar trebui facuta diferenta de puncte intre unul si altul,luand in calcul si frumusetea.

Post a Reply to DIDI HIRISCAU Anulează răspuns

Your email is kept private. Required fields are marked *

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>

Abonament

Aboneaza-te gratuit si fii la curent cu noutatile de pe site!

Alatura-te celorlalti: